Digitalizare IMM

Procesul prin care tehnologia devine prietenul de nădejde al business-ului tău. Îmbunătățești flow-ul de lucru și transformă la 360 de grade procesul de afaceri.

Digitalizarea start-up-uri, microîntreprinderilor și IMM

Evoluția înseamnă digitalizare, așa că este esențial ca business-urile să se adapteze noilor tendințe, pentru a crea o experiență remarcabilă clienților.

Digitalizarea este un proces destinat oricărei companii, indiferent de mărime sau domeniu de activitate. Tehnologia web este viitorul pentru o bună funcționare a companiilor.

Noi te ajutăm cu digitalizarea, tu te bucuri de avantajele pe care le oferă!

Cele mai frecvente soluții de digitalizare

  • Analiza și optimizarea proceselor pentru managementul documentelor, definirea proceselor care utilizează documente, transformarea lor in format electronic, accesul unitar și distribuirea lor în siguranță, prin intermediul unor aplicații specializate.
  • Folosirea unor Platforme Colaborative Integrate sau modulare (intranet sau extranet) ce au ca obiectiv accesarea mai simplificată pentru utilizatori la informații și organizarea mai bună a informațiilor din emailuri, prin sortarea lor în zone distincte.
  • Arhivarea documentelor în format electronic – documente digitizate, scanare, salvare în format digital, arhivare electronică, imbunătățirea achiziției și retenției clienților și oportunităților.
  • Facturarea Electronică – aplicații de creare și trimitere rapidă a facturilor, conectarea automată a facturării cu serviciile financiar contabile.
  • Digitalizarea Comunicării cu Clientii și automatizarea proceselor – utilizarea mesajelor prin email, SMS, web chat, canale social media si telefonie digitala consolidează relatia cu clientii și optimizează costurile.
  • CRM - Imbunătățirea achiziției și retenției clienților și oportunităților (inclusiv suport) prin adoptia unui CRM, intergrarea si folosirea elementelor de marketing digital (website, SEO, email marketing, PPC, ppa).
  • Digitalizarea comunicării cu clienții și automatizarea proceselor – utilizarea e-mailului, SMS-urilor, web chat-urilor, canalelor de social media și telefoniei digitale consolidează relația cu clienții și optimizează costurile.
  • Dezvoltarea unui canal de vânzare online (ecommerce) interconectat cu sistemele clientului. Interconectarea digitală a serviciilor client – folosirea platformelor digitale ce pot gestiona documente, activitati, calendare, etc.